annaplutten

Livet här och nu!

Oj då,

Publicerad 2011-06-16 16:01:26 i Allmänt,

 

Längesedan jag skrev något här ;-(

Ok, här kommer en sammanställning av vad som har hänt den senaste tiden.

  1. Vi har beslutat oss för att ta en omplaceringshund!!

  2. Willis har varit på sin första hundutställning

  3. Jag har redan tröttnat på mitt nya jobb !! :-(

 

Angående omplaceringshunden så är det en Samojedtik på 7 år Kiela hon kommer troligtvis hem till oss efter midsommar :-)

 

Detta med att ta en omplaceringshund är för att Willis skall ha lite sällis när vi inte är hemma och någon som kan lära upp honom när vi börjar med drag.

 

Om allt går som planerat med staketbygge och att vi kommer överens med ägaren.

 

Willis första utställning gick bra han fick något som heter BIR ( best in race gissar jag att det är) Vi kom hem med en gul, rosa och en blårosett.

 

Jobbigt att vara på utställning ! :-)

Direkt efter utställningen så åkte vi ner till Göteborg för att hälsa på min syster och hennes familj.

Vi hade en härlig helg med underbart väder.

 

Som ni vet bytte jag jobb i maj eftersom jag kände för ett miljöombyte. Tyvärr så blev det inte riktigt av jag hade förväntat mig. En massa tjafs och skitprat hela tiden. Så som det känns just nu kommer jag troligtvis söka nytt till hösten igen ;-(

Men jag ångrar verkligen inte att jag hoppade på denna chans.

Kan ju vara så att det lugnar ner sig i sommar och blir en bra arbetsplats, den som lever den få se :-)

 

Ok, det var allt för nu lovar att bättra mig ;-)

 

Ha en underbar dag.

Kram

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annaplutten

Anna en göteborgska som bor i Tyresö utanför Stockholm sedan många år tillbaka

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela