annaplutten

Livet här och nu!

Vilket underbart härligt väder men...

Publicerad 2011-06-29 14:45:52 i Allmänt,

 

Nu är det inte lätt att vara polarhund! ;-(

Men husse har investerat i en filt som kyler :-)

 

Här kommer en uppdatering angående Keila, vi kommer inte ta henne i dagsläget. Jag har insett efter några sömnlösa nätter att vi måste lugna ner oss!!

Jag är inte mogen för hund nr 2 just nu så tyvärr fick jag ringa till Linda på Snötrollets kennel och meddela att vi inte kommer ta emot Keila just nu.

 

Annars så har vi börjat förbereda oss för vår semester och det känns roligt.

Håller för tillfället på att gå in ett par nya kängor, folk tror inte man är klok som går omkring i stora kängor när det nästan är 30grader och strålande sol men gå in dem måste jag.

 

I dag skall vi gå på hundpromenad som TBK anordnar varje onsdag kommer säkert bli kul men också lite jobbet eftersom det brukar vara mycket hundar och Willis vill ju så gärna leka med alla.

 

Det var allt för nu

 

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annaplutten

Anna en göteborgska som bor i Tyresö utanför Stockholm sedan många år tillbaka

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela