annaplutten

Livet här och nu!

Bästa dagen på hela veckan!

Publicerad 2011-04-08 20:18:14 i Allmänt,

 

Kan man annat än att älska fredagar? :-)

I dag åt vi en plockmiddag jag och barnen .

Undertiden som jag fixade fram middagen så lekte Amanda, Viktor med Willis.

Willis fick en ny leksak idag med inte bara ett pip i utan två, hur korkad kan man vara?

Han älskar sin nya leksak så det är bara att lära sig att stänga pipljudet med andra ord.

 

 

När jag skulle ut på kvällen så fick jag även med mig Amanda det var mysigt att gå tillsammans med henne och Willis.

 

Nu ligger Willis och sover en stund så han orkar med när husse kommer hem vid 10 tiden och vill busa.

 

Vi hörs och syns i morgon.

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annaplutten

Anna en göteborgska som bor i Tyresö utanför Stockholm sedan många år tillbaka

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela