annaplutten

Livet här och nu!

Examen på valpkursen,

Publicerad 2011-04-12 20:29:33 i Allmänt,

Lite pirrigt var det allt att gå ner på kursen denna gången för vi skulle ha ett prov!

Tänk om jag och Willis misslyckas med provet hur blir det då tar de hundarna ifrån oss eller måste vi gå om kursen ;-)?

Tobbe hade tagit ledigt från jobbet för att kunna vad med på denna stora dag, ingen press alls på mig ;-)

När vi väl kom igång så gick det överförväntan!

Det var bara en sak som han gick bet på och det var givetvis mitt fel ;-(

Vänta /klartecken där strulande jag till det , Willis förstod inte vad jag ville med leksakerna som jag la ner på backen. Han bara satt och tittade och trodde matte hade blivit knäpp som la ut tråkiga leksaker på marken. I vanliga fall är han jätte duktig på just denna uppgift men då lägger jag ut godis eller mat!

Man kan få Willis att göra nästan vad som helst om man hår något gott att erbjuda.

Vi klarade kursen så Willis bor fortfarande tillsammans med oss! :-)

Här kommer ett litet urval av bilder från kursen.

 

 

Vi hörs,

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annaplutten

Anna en göteborgska som bor i Tyresö utanför Stockholm sedan många år tillbaka

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela