annaplutten

Livet här och nu!

Long time no see :-)

Publicerad 2011-04-07 20:35:16 i Allmänt,

 

Har haft häcken full som vanligt!

I måndags så var vi på kurs som vanligt Willis och jag.

Vi veta att vi har prov nästa gång, undrar vad som händer om vi kuggar tar de Willis i från mig då?

För att inte riskera detta ligger vi i hårdträning:-)

Det är en sak som Willis inte vill göra när vi är på kursen och det är att ligga ner, förstår inte varför.

Inte ens Ingalill vår lärare kan få han att ligga ner, konstigt för när jag kommer hem och berättar detta för Tobbe så förstår han ingenting. För när han säger ligg till Willis då lägger han sig ner med en gång , hm hm ;-(

 

I dag så gick vi ut lite senare än vad vi brukar så vi mötte en av Willis favvo hundkompisar, Rapp!

Slog följe med Rapps husse ett tag så Willis kunde få springa av sig en stund.

Jätte skönt för Willis följer Rapp som en skugga så jag vet att han garanterat kommer tillbaka igen.

För det där med att komma när man kallar in honom är inte Willis starkaste sida direkt ;-)

 

Inga nya bilder i dag, jag tog ett par när vi var ute men batteriet på kameran dog precis så ni får se dem i morgon istället.

Tar en bild i repris i stället, en förr och nu bild på Willis så ni kan se hur stor han har blivit :-)

 

Vi hörs och syns

Anna

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annaplutten

Anna en göteborgska som bor i Tyresö utanför Stockholm sedan många år tillbaka

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela