annaplutten

Livet här och nu!

Nu är snart 5 dagars ledighet snart slut,

Publicerad 2011-04-25 19:29:54 i Allmänt,

Tänk att 5 dagar kan gå så himla fort?

Känns inte som jag har gjort något speciellt med samtidigt så var planen sådan också:-)

I dag har vi farit runt som bara den för att fixa till Willis hundbur så det skall bli så bra som möjligt för honom. Han fick även ett nytt koppel i dag, undrar om en hund kan få för många koppel ?

 

Vi har ute på en skön eftermaten promenad i dag med Willisen och då passerade vi denna fina önskebrunn!

Passade på att önska mig … :-)

Willis har blivit helt galen i vatten han tar alla chanser att bada! :-)

Såg även min första huggorm i dag ;-(

Tyvärr så är Willis väldigt intresserad av dessa så det är troligtvis bara en tidsfråga tills han blir biten ;-(

 

Nu är det 4 arbetsdagar kvar tills nästa helg och jag längtar redan.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annaplutten

Anna en göteborgska som bor i Tyresö utanför Stockholm sedan många år tillbaka

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela