annaplutten

Livet här och nu!

Skärtorsdag och ledig :-)

Publicerad 2011-04-21 20:50:01 i Allmänt,

Helt underbart att vara ledig, kommer vara ledig i hela 5 dagar :-)

Hann med en hel del i dag, började morgonen med att ringa till jobbet för att säga upp mig, det trodde ni inte ?

Känns helt underbart nu skall jag satsa på mitt nya jobb inom handikappsomsorgen i stället det känns helt rätt.

Efter diverse samtal med arbetskamrater och chefer så bar det åt till Sickal för att vecko handla.

Willis fick vara med Amanada och hennes klasskamrater under tiden som vi var inne i mat affären, himla smidigt att hennes skola ligger där.

 

Direkt efter Sickla så åkte vi till Bollmora veterinär klinik, http://www.bollmoravetklinik.se/

Veterinären konstaterade att Willis hade en ögoninflammation så han fick antibiotika i forma av salva som skall droppas in i ögat 2 ggr om dagen i vecka ;-(

 

Efter detta var Willisen helt slut!

Tog bara en kort sväng på eftermiddagen eftersom det vara ganska varmt.

 

Men sedan här på kvällen var vi ute i nästan 2timmar och lullade om kring i skogen vi hann också med att träna lite nere på planen vid brukshundsklubben. Vi tränar just nu på att stå framför mig det är något han måste kunna till vi skall på utställningen. Willis vill gärna sätta sig ner men i dag tror jag han förstod var jag ville ! Vi får se i morgon om han kommer ihåg.

 

Vi hörs,

Glad påsk skall strax ta kvasten och flyga iväg till Blåkulla en sväng :-)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annaplutten

Anna en göteborgska som bor i Tyresö utanför Stockholm sedan många år tillbaka

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela