annaplutten

Livet här och nu!

-17, 5 tur att jag redan har varit ute med Willis!

Publicerad 2011-02-23 20:59:48 i Allmänt,

 

Börjar fundera på att gå i ide tills i april eller kanske en resa till Thailand kan hjälpa mig ur detta totala ner frusna tillstånd?

 

Brödet som jag bakade tidigare idag blev gott inte jätte gott med helt ok.

Jag hade kanel i degen det gjorde helt klart att betyget höjdes ett snäpp.

Nä du tänkte jag äta en eller kanske två mackor och sedan är det nog läge att krypa ner i bingen.

 

Ha det

Anna

Kommentarer

Postat av: Lisa Fröberg

Publicerad 2011-02-25 18:35:27

Hallå där! Du vet att bloggläsning är beroendeframkallande va?? Nu sitter jag här i norra förorten och undrar hur Willis mår?? Ingen rapport på flera dag & ingen gosig bild... ? Förvirring...



:)

Ha en härlig helg! Lite mer uthärdlig temp oxå...

Postat av: Anna

Publicerad 2011-02-25 20:23:02

Sorry men jag har inte hunnit med . I morgon blir det lite Willis bilder. I dag fick du bara mat bilder ;-)

Postat av: Lisa Fröberg

Publicerad 2011-02-25 22:05:09

Är nästan lite inspirerad att baka surdegsbröd trots att jag är usel på att baka!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annaplutten

Anna en göteborgska som bor i Tyresö utanför Stockholm sedan många år tillbaka

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela