annaplutten

Livet här och nu!

Dag 2 i surdegsträsket! :-)

Publicerad 2011-02-21 20:06:34 i Allmänt,

 

I morse innan jag gick till jobbet så var det dax att mata min lilla surdegsbaby den så väldigt fin ut måste jag säga.

 

När jag kom hem i dag vid 5 tiden så gick jag ut med Willis en sväng . Nere vid gamla ”skrottippen” höll ett par ungar på att göra trix med/på skidor. Det var tydligen väldigt spännande för vi kom inte mycket längre på vår promenad!

 

Direkt efter middagen så var det dax att mata lilla surdegsbabyn igen den ser så fin ut :-)

I morgon kväll kommer jag nog kunna påbörja mitt bak, himla tur att man kan handla bröd också annars hade denna familjen svultit ihjäl ;-)

 

Nu skall jag ut på nätet och köpa lite AEolja till Willis på http://www.haromi.se/

 

Det var alles för nu,

Anna

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annaplutten

Anna en göteborgska som bor i Tyresö utanför Stockholm sedan många år tillbaka

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela