annaplutten

Livet här och nu!

Fredag igen! :-)

Publicerad 2011-02-04 11:06:22 i Allmänt,

Det känns som om det inte är annat än fredag och söndag hela tiden!

 

I dag så var vi ute lite senare på morgonen efter en stökig natt ;-(

Willis sov väldigt oroligt och behövde uträtta sina behov ett par gånger under natten.

Inte konstigt att han är risig i magen han är som en kompost äter allt i naturen , löv, kottar (favorit) , bark, mossa osv. I bland ser det ut som kompostmaterial det som kommer ur honom.

När vi kom hem från morgonpromenaden så åt jag min frulle, Willis var inte så intresserad av sin.

Vid 10 snåret så började det tok snöa och då ville Willis givetvis gå ut !

Märks att han är en polarhund han älskar verkligen snö och is.

 

Hoppas snart sonen vaknar till liv så jag kan komma upp i duschen innan det är dax att gå ut på en längre sväng med Willis.

 

Hittills så har det fungerat bra att vara hemma har dock inte kunnat jobba så mkt som jag trodde blir nog bättre när han blir lite äldre. Det är lätt att glömma hur liten han är bara för han är så storväxt.

 

Det var allt för nu

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annaplutten

Anna en göteborgska som bor i Tyresö utanför Stockholm sedan många år tillbaka

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela