annaplutten

Livet här och nu!

Fredag kväll!

Publicerad 2011-02-04 18:01:16 i Allmänt,

Jag har tänkt på en sak gällande att Willis äter allt som han hittar både ute och inne!
Det kan ju inte bara vara vår valp som äter på allt, eller?

Jag minns när barnen var små och de stoppade sten, sand, skräp ja allt möjligt då tryckte man ju in en napp i munnen på dem. Varför finns inte det för hundar?

 

Jag kan ju omöjligt jaga efter Willis hela tiden när vi är ute så han får äta både det ena och det andra i skogen. Vad jag däremot försöker så är det att hålla koll när vi går på gångvägar där korkade människor slänger fimpar, plast och annat ”farligt”.

 

Så vad kom jag fram till nu då, jo han får äta när vi är i skogen men inte utanför.

Förhoppningsvis så slutar han snart med detta ;-)

 

Men vi är redo för Willlis risiga mage vi har köpt ännu mera bajspåsar ;-)

Nä nu måste Tobbe och Willis komma hem från kvälls promnaden så jag får lite pizza och ett glas vin någon gång!

 

Ha det!

Anna

 

PS,

Amanda har tränat 2 dagar på raden denna vecka och är mkt stolt över detta .DS

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annaplutten

Anna en göteborgska som bor i Tyresö utanför Stockholm sedan många år tillbaka

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela