annaplutten

Livet här och nu!

Jag blev så upprörd!

Publicerad 2011-02-17 22:17:53 i Allmänt,

När jag var ute med Willis så mötte vi en människa som tyckte Willis så himla söt och gullig.

Men så sa hon direkt efteråt synd att de blir så fula när de är vuxna, hur man någon säga så?

Kändes som värsta på hoppet!!

 

Här är en bild på Willis pappa Sarek när han är 15 månader ( kortet är taget från Silversvansens kennels hemsida)

Sarek är enligt min åsikt en otroligt vacker hund men jag kanske är partiskt för att han är Willis pappa och Willis är väldigt lik honom.

 

 

 

Tack nu känns det bättre när jag har fått skriva detta , har gått och tänkt på detta hela dagen.

 

Sov gott

Anna

Kommentarer

Postat av: Lisa Fröberg

Publicerad 2011-02-18 21:36:01

Asch, det finns så mycket korkade människor som ständigt måste tala om vad dom tycker om saker och ting. Intresseklubben antecknar lixom.. hoppas hon skämdes efteråt...

Klart ni har världens finaste hund!

Kram från Lisa och Figge (som oxå är också världens finaste!)

Postat av: Anna

Publicerad 2011-02-19 10:42:41

Tack Lisa, blir lite som en tiger när någon pratar illa om min hund :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annaplutten

Anna en göteborgska som bor i Tyresö utanför Stockholm sedan många år tillbaka

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela