annaplutten

Livet här och nu!

Måndag!

Publicerad 2011-02-07 16:31:40 i Allmänt,

Idag har jag arbetat hela dagen så det har inte blivit mkt Willis tid idag och tyvärr så blir det inte så mkt ikväll heller eftersom jag kommer arbeta då också!

När jag löste av Tobbe idag så blev Willis ledsen igen trodde inte det skulle bli så igen eftersom det gick så bra i slutet av veckan med det hade tydligen Willis glömt av ;-(

Men efter ett tag så somnade Willis så då kunde jag fortsätta att arbeta en stund till!

Nu skall vi strax gå ut och ta en prommis innan det är dax för familjen att äta och jag skall då gå på ett kortare skvälls shift.

Vi får se om det händer något mera i kväll som är värt att skriva om.

Ha det!
Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annaplutten

Anna en göteborgska som bor i Tyresö utanför Stockholm sedan många år tillbaka

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela