annaplutten

Livet här och nu!

Mössan!

Publicerad 2011-02-16 12:44:33 i Allmänt,

Husse måste upp och duscha och fixa lite på övervåningen och då tyckte jag han han kunde vara kvar tillsammans med mig men Willis satt troget och väntade vid trappan och pep tills Tobbe kom ner igen! Spelar ingen roll om jag går dit och försöker distrahera honom han vill verkligen bara ta sig upp till Tobbe p övervåningen.

 

Jag har en liten undran kan det vara mössan som gör det?

Denna mössa dök upp hos oss i höstas och ingen vill kännas vid den så Tobbe har adopterat denna mössa, jag har väldigt svårt att förstå varför ;-)

Måste jag skaffa mig en likadan eller kan jag på något sätt få den att försvinna?

Detta får vara dagens tanke hur skall jag få Willis att tycka om mig utan ”Tobbes” mössa.

 

Vi hörs lite senare

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annaplutten

Anna en göteborgska som bor i Tyresö utanför Stockholm sedan många år tillbaka

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela