annaplutten

Livet här och nu!

Onsdag och halt som bara den,

Publicerad 2011-02-02 19:27:07 i Allmänt,

Arbetade idag så min första prommis med Willis var vid femtiden på kvällen.

Tyckte det var halt när jag gick från bussen och hem men det var inget om man jämför med hur det var i skogen jag var som Bambi på hal is! Denna bilden är precis som Willis och jag.

 

 

Willis hade också lite ”problem” hans ben gick lite väl fort så han kanade omkring ganska mycket.

 

När vi kom hem från skogen så somnade han som en stock, se dagens sovställning :-)

Känns riktigt bra att vara matte nu vi börjar lära känna varandra och komma in i rätt rutiner.

Det var alles för i dag,

Anna

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annaplutten

Anna en göteborgska som bor i Tyresö utanför Stockholm sedan många år tillbaka

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela