annaplutten

Livet här och nu!

Redan tisdag!

Publicerad 2011-02-08 17:31:53 i Allmänt,

Jag hinner inte riktigt med timmarna bara flyger iväg. Hinner inte med så mycket mer än jobba äta sova och gå ut med Willis känns det som just nu.

 

Willis har en ny favvo leksak, vår stövelknäckt!! den är i metall så det känns lite konstigt att han leker med den men jag har inte hjärta att ta bort den.

Han gillar också att sova bakom draperiet vid ytterdörren så det blir en stark kandidat till veckans sovställning! :-)

I dag har vi ändrat lite i Willis matvanor han får numera inte sin älskade köttfärsröra mitt på dagen och vi har också tagit bort ett mål mat för honom. Blir spännande och se hur det går.

Kanske bör förklara att han får inte mindre mat utan vi ger han lite mer mat till varje mål istället. Det är vår underbara uppfödare som har instruerat oss till detta, himla tur att vi har henne !! :-) Tack Helena!!

 

När jag stekte köttfärs till barnen för en stund sen så hängde han runt mig hela tiden. Han till och med ställde sig på bakbenen och skulle nosa i stekpannan det är ju inte så himla bra!!

Vi kanske måste köpa ett barnskydd till spisen och han fortsätter så,vi får se hur vi gör men helt klart så är det något att tänka på. Vi vill ju inte att han bränner sin nos!

 

Ja just det! höll på att glömma VI har fått en egen grävskopa!! :-)

 

Det var alles för nu

 

Anna

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annaplutten

Anna en göteborgska som bor i Tyresö utanför Stockholm sedan många år tillbaka

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela