annaplutten

Livet här och nu!

Skiftbyte :-)

Publicerad 2011-02-23 16:55:32 i Allmänt,

Jo vi har skiftbyte i familjen Skog på vardagarna träffas Tobbe och jag mellan 21:55-22:30 om jag orkar vara uppe så länge :-) Viktor och Amanda träffar jag lite mera ungefär som vanligt, tur det ! :-)

 

Har precis kommit hem från jobbet och löser av Viktor så han kan gå iväg och träna :-)

 

Själv så skall jag fortsätta arbeta ett tag till fast då får Willis följa med !

Denna vecka har det fungerat kanon , Willis har nu vant sig vid att ha några olika människor som byter av ett par ggr om dagen så han inte behöver vara ensam hemma.

 

Fick ett roligt MMS av sonen idag, Willis hade flyttat soffan en halvmeter från soffan, stark hund;-)

 

Nä nu e det dax att göda Willis igen så vi kan komma ut och jobba en stund till.

 

Vi hörs lite senare då kommer jag vara inne i helt andra tankar.

 

Anna

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annaplutten

Anna en göteborgska som bor i Tyresö utanför Stockholm sedan många år tillbaka

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela