annaplutten

Livet här och nu!

SNÖ!!

Publicerad 2011-02-11 11:58:39 i Allmänt,

Det finns två som uppskattar detta vädret mer än någon annan tror jag.

Idag så känner jag mig betydligt bättre så jag gick en sväng till affären för att handla inför helgen.

 

Ingen av barnen kom iväg dag pga snön så just nu håller de på att städa sina rum :-)

 

Tobbe kollar hur han skall lösa sitt arbete om han ens skall försöka åka in med tanke på att inga bussar går och SMHI varnar för att ge sig ut på vägarna. Envis som han är kommer han göra ett försök!

 

Själv så kommer jag ta det lugnt i dag också så jag frisknar till ordentligt.

 

Vi hörs lite senare.

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annaplutten

Anna en göteborgska som bor i Tyresö utanför Stockholm sedan många år tillbaka

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela