annaplutten

Livet här och nu!

Söndag och väldigt kallt ute!

Publicerad 2011-02-20 10:25:45 i Allmänt,

 

Vid 7 tiden i morse hade vi mer än -18 det är väldigt kallt det.

Känner inte att jag har någon större lust att gå ut när det är så himla kallt.

Som vanligt erbjöd sig Tobbe att gå ut med Willis i morse !

Har lite svårt att fatta att jag har sådan tur som har en man som älskar när det är kallt ute. Det får gärna vara snöstorm då lyser han upp som ett barn på julafton själv så längtar jag till Thailand.

Trodde inte jag skulle sakna värmen i år när vi fick Willis men tyvärr så drar Thailändska värmen lite mer än -18 tillsammans med Willis ;-)

 

Just nu så ser det ut som om Tobbe är på en fjällsemester han lallar omkring i sina ylleunderkläder och myser ;- själv så funderar jag på om det kanske är dax att sätta en deg?

 

Det var allt för nu

 

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annaplutten

Anna en göteborgska som bor i Tyresö utanför Stockholm sedan många år tillbaka

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela