annaplutten

Livet här och nu!

Sovmorgon för en del i familjen :-)

Publicerad 2011-02-19 10:40:35 i Allmänt,

Jag fick som vanligt ligga kvar i sängen i morse ;-)

Tobbe betalar igen för alla mornar som jag har gått upp med barnen då han har fått ligga kvar i sängen. Nu tycker säkert en del av er att jag är en elak jäkel som tvingar min man att gå upp tidigt men så är det faktisk inte utan han tycker om att gå upp tidigt! När barnen var små tyckte han absolut inte detta utan det är helt klart Willis som är mer intressant än vad barnen någonsin har varit den tiden på dygnet.

 

Så jag gick upp vid niotiden och fixade frukost till oss båda tittade ut genom fönstret och såg vilket underbart vinterväder det är ute. Med andra ord vi kommer vara ute idag :-))

 

Just nu ligger Willis och sover på soffan!

 

Vi syns och eller hörs lite senare

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annaplutten

Anna en göteborgska som bor i Tyresö utanför Stockholm sedan många år tillbaka

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela