annaplutten

Livet här och nu!

Tisdag min andra dag där jag är ensam med Willis,

Publicerad 2011-02-01 15:44:16 i Allmänt,

Hittills så har det gått väldigt bra. Jag var hemma vid tvåtiden och avlöste det var lite gnäll med

en gång men ingen fara .

 

Vi gick ut i trädgården och lekte en stund jag försökte mig på klickern det gick överförväntan, tack Tobbe ;-)

 

När vi kom in så for han runt och letade efter Tobbe men efter en liten stund så gav han upp.

Jag kom på att vi hade lite kyckling i kylen så jag skar upp den i småbitar och började leka lite med Willis, gömma godis. Detta var en väldigt uppskattad lek eller så var det kycklingen som var uppskattad :-)

 

Efter den leken behövde matte lite kaffe satte mig på golvet med ryggen mot kökssoffan och läste tidningen och drack mitt kaffe. Willis la sig bakom mig och somnade så skönt.

 

När vi går ut i lite senare skall vi träna inkallning och godiset som skall användas är givetvis kyckling för det var nog Willis top 10 godis so far! :-)

 

Mer om det lite senare.

 

Vi hörs,

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annaplutten

Anna en göteborgska som bor i Tyresö utanför Stockholm sedan många år tillbaka

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela