annaplutten

Livet här och nu!

Torsdag och jag känner mig fortfarande risig!

Publicerad 2011-02-10 20:23:34 i Allmänt,

Har nu varit dålig i två dagar inte för att Willis tar någon hänsyn till det ;-)

När vi skulle gå ut nu på kvällen så vräkte snön ner så jag tänkte mig en kortare sväng .

Willis hade dock andra planer!

Vi var ute i 1.5timmar i snöstormen Willis njöt som bara den av all snö och vind själv så var jag glad att jag hade tagit en panodil innan vi gick ut.

 

Vi tränade lite på att gå nära matte och inte 50 meter ifrån som han gärna annars gör :-)

Vi tränar också på att gå i koppel det börjar han bli riktigt duktig på .

Något som vi måste jobba på är att han inte skall hoppa upp på andra människor när vi träffar dem utomhus ( ja inomhus också givetvis).

 

Just nu ligger han utslagen i soffan och jag sitter i fåtöljen och tittar på tv

Jag har inga bilder från i dag men i går så träffade Willis och Tobbe tant Svea(labben) och Farfar Björn

Hoppas att jag är frisk i morgon.

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annaplutten

Anna en göteborgska som bor i Tyresö utanför Stockholm sedan många år tillbaka

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela