annaplutten

Livet här och nu!

Ytterligare en sjukdag!

Publicerad 2011-02-15 14:14:16 i Allmänt,

 

I dag fick jag en akuttid nere på VC där det konstaterades att jag hade en virusinfektion!

Jag kommer vara hemma resten av veckan för att kurera mig. Detta känns väldigt trist eftersom jag precis har börjat arbeta på ett nytt ställe :-(

 

Men inte mycket att göra utan nu gäller det att bli frisk så jag kan komma igång med mitt ”nya” liv igen. Hade precis börjat göra upp träningsplaner och nya roliga maträtter som skulle inspirera mig att komma i form igen men men kroppen vill något annat just nu så det är bara att avvakta tills jag blir frisk igen.

 

Himla tur att Willis har en hyperaktiv husse som älskar att vara ute så jag behöver bara gå ut en kort sväng i eftermiddag! Tack Tobbe för att du finns i mitt liv!!

 

 

Vi hörs,

Anna

Kommentarer

Postat av: Tobbe

Publicerad 2011-02-15 16:34:52

Krya på sig nu!



Puss



//Tobbe

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annaplutten

Anna en göteborgska som bor i Tyresö utanför Stockholm sedan många år tillbaka

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela