annaplutten

Livet här och nu!

Att enas om ett hundnamn är inte det lättaste!

Publicerad 2011-01-11 13:25:10 i Allmänt,

Jag ville ha en hund som heter Bo, min man pratar om Toke, sonen om Sid och dottern har alla möjliga namn. Vi har gått igenom hur många som helst Aramis, Bo, doktorn, Sid, Vilde och nu sist Toke!

Jag har svårt att tänka mig Toke låter som om hunden är fullständigt tokig!

Vilde är ett namn som både jag och mannen kan tänkta oss men som sagt att vi alla 4 skall lyckats enas om ett namn känns väldigt avlägset just nu  ;-(

Men på lördag så måste vi ha ett namn för då skall vi hämta honom J

I går anmälde jag mig till valpkurs så från mars månad skall jag och puppy gå på kurs, känns väldigt bra för jag kan verkligen ingenting om hundar.

 

Det var alles för nu !

Ha en bra dag

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annaplutten

Anna en göteborgska som bor i Tyresö utanför Stockholm sedan många år tillbaka

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela