annaplutten

Livet här och nu!

En helt underbar söndag!

Publicerad 2011-01-30 16:03:47 i Allmänt,

Idag var det min tur att gå ut med Willis på morgonen . Jag fick se en helt underbar soluppgång :-)

 

Passade på att baka bröd på morgonen när hela familjen låg och sov så vi skulle ha något gott med oss ut på vår lilla utflykt som vi skulle göra lite senare på dagen.

 

Willis har väldigt svårt att låta våra skor vara i fred just nu ;-) han vägrar att lyssna när vi ber honom släppa taget om skorna.

 

Kopplet är också väldigt intressant just nu;-)

 

 

Victoria kom vid 12tiden och då packade vi ihop oss och gick iväg till skogen för att sola och äta lunch.

 

Vi fick några helt underbara timmar i solen och Willis sprang omkring och lekte och käkade kottar!

Kottar är hans nya favvis sak att äta på i skogen just nu.

 

Ni är det strax dax att börja med middagen och förbereda semlorna som jag tänkte vi skall ha till fika ikväll.

 

I morgon börjar allvaret för oss Tobbe semester är nu slut så jag kommer börja arbeta redan vid 7 tiden för att kunna komma hem och avlösa honom så han kan komma iväg till jobbet vid 2 tiden.

 

Jag har som himla tur just nu att jag kan arbeta i Call centret ett par timmar på kvällen så det blir ändå 8 timmars arbete.

Det var alles

kram

Anna

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annaplutten

Anna en göteborgska som bor i Tyresö utanför Stockholm sedan många år tillbaka

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela