annaplutten

Livet här och nu!

Första skidturen sedan strax innan nyår ;-)

Publicerad 2011-01-06 20:17:34 i Allmänt,

I dag var jag ute och åkte skidor för första gången sedan operationen det gick jätte bra åkte två varv runt ängarna.
Mattias (min sjukgymnast ) sa att jag fick har 4 av10 i smärta och jag låg på 2,5 när jag åkte och 3 efteråt.
Mina instruktioner var att direkt efter min skidtur så skulle jag kyla ner knät så där satt jag med ett paket soyafärs lindat runt knät :-) såg nog lite konstigt ut.

Jag måste verkligen försöka komma ihåg att ta med kameran ut nu när jag har börjat blogga känns som om det skulle bli lite roligare då.

Annars så blev det inte så mycket gjort resten av dagen, handlade lagade mat och var ute på en liten kvällspromenad.

Skulle kunna tänka mig att ha en vardag ledig i veckan känns väldigt skönt att ha fixat mat för hela veckan.
Ser fram emot morgondagen skall träffa PPD tjejerna direkt efter jobbet för lite mat och vin.

xx
Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annaplutten

Anna en göteborgska som bor i Tyresö utanför Stockholm sedan många år tillbaka

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela