annaplutten

Livet här och nu!

Lördag förmiddag.

Publicerad 2011-01-29 11:23:03 i Allmänt,

Lördag är en dag då allt skall hinnas med, sovmorgon, tvätta, äta långfrukost, försöka vara ute längre än en halvtimme, vara social laga godaste middagen på helaveckan....

 

Ja det är ganska stressigt med lördagar tycker jag emellan åt :-)

Min man däremot vet inte vad stress är , har har anammat Willis tider och beteende.

Fullt ös och sen sova en stund det spelar ingen roll var man somnar utan hallgolvet golvet går så bra så! :-)

 

 

I dag skall vi ut och gå en lite längre bit med Willis i skogen han får springa runt utan koppel så det blir i hans tempo och på eftermiddagen kommer mina svärföräldrar hit med sin labbe, Svea.

 

Jag hoppas att det går bra mellan Svea och Willis , Svea är en väldigt gammal ”tant” 12år tror jag hon blev här i januari. Willis kanske blir lite mycket för henne vi får se vad som händer.

 

Vi hörs lite senare.

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annaplutten

Anna en göteborgska som bor i Tyresö utanför Stockholm sedan många år tillbaka

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela