annaplutten

Livet här och nu!

Min första vecka som matte!

Publicerad 2011-01-21 20:48:56 i Allmänt,

Denna vecka har verkligen flugit fram.

Måndag

En underbar dag med Husse ute i skogen.

 

Tisdag var jag i Göteborg hela dagen på jobb gick hemmifrån redan 05:15 och inte hemma förrän vid 20 tiden och då sov Willis så den dagen hann jag inte träffa honom alls.

 

Onsdag, när jag kom hem från jobbet så undrade nog Willis vem jag var för han tittade med stora ögon på mig när jag kom hem från jobbet.

Husse klipper klor, går så där bra första gången ;-)

 

 

Torsdagmorgon det är jobbigt att vara husse!

 

Torsdag skyndade mig hem från jobbet för att hinna hem och äta middag innan jag skull iväg på min första yogaklass tillsammans med Amanda.

 

 

Fredag, Willis var inte hemma när jag kom hem så jag började fixa middagen jag och Viktor skulle äta musslor så jag hade lite kravjobb att klara av innan Willis stormar in efter sin promenad.

 

Äntligen öppnas dörren och Willis flyger in denna gången springer han direkt till mig och vill hälsa, vilken känsla det är att lyfta upp honom och borra in sin näsa i hans päls och bara njuta. Tyvärr tycker inte Willis att det är lika mysigt han vill ner på golvet och busa en stund.

 

Innan vi äter har han somnat som en stock underbordet.

 

Nu längtar jag tills i morgon då jag har en chans att vara med Willis en längre stund.

 

Denna veckan har gått över förväntan måste jag säga , han ”sover” hela natten så det har inte varit några problem att orka gå till jobbet!

 

 

Just det höll på att glömma hans öron har nästan rest sig helt!!!

 

xx

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annaplutten

Anna en göteborgska som bor i Tyresö utanför Stockholm sedan många år tillbaka

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela