annaplutten

Livet här och nu!

Onsdag!

Publicerad 2011-01-26 19:58:39 i Allmänt,

I natt vakande Willis stax efter kl 4 det var inte roligt, Tobbe släppte ut honom en stund men det var inte det som var fel han var bara sugen på att väcka matte och husse . Allt slutade med att han fick komma upp i vår säng. Han la sig längst ner i fotändan av sängen och slocknade igen, skönt för det är lite tidigt att gå upp 04:00!! Våra barn har aldrig vaknat tidigt och så ”får” vi en hund som vaknar tidigt. Hoppas att det är snabbt övergående.

I dag arbetade jag drygt halva dagen på kontoret och skull gör resten av arbetet hemma på kvällen vilket innebar att jag hade möjlighet att vara hemma på dagtid med Willis :-)

Tobbe och Willis hade Cirkus uppvisning för mig :-)

 

Själv så var jag ute en snabb sväng med Willis på tomten innan jag skulle börja arbeta igen och då upptäckte Willis en isboll som han tyckte var väldigt god! Han vägrade sluta slicka på den. Han älskar verkligen kalla saker i söndags så käkade han upp Tobbes glass av misstag och nu ligger han och slickar på en isboll ;-)

 

Själv så längtar jag efter något varmt att dricka!

 

 

 

Hej då :-)

Anna

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annaplutten

Anna en göteborgska som bor i Tyresö utanför Stockholm sedan många år tillbaka

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela