annaplutten

Livet här och nu!

Sjukgymnastik ! :-)

Publicerad 2011-01-04 20:43:21 i Allmänt,

Så i dag var det dax för sjukgymnastik för första gången sedan min knäoperation.
Jag var där lite tidigare så lite cykling hans det med innan Mattias skulle ta hand om mig och mitt knä.
Inser att jag är i sjukt dålig kondition så nu gäller det verkligen att passa på  när Mattias kommer vakta mig som en hök för att jag skall följfölja mitt program som han har tagit fram till mig.

Jag har nu lovat mig själv att denna träning bara är början till att jag skall kunna börja springa igen.

Har tyvärr inga bilder på mig när jag gör min sjukgymnastik men de kommer jag lovar ( om 3kg)

Ha en bra kväll

Just det Vilde gäller nog inte längre utan vi är inne på Bo igen, lustigt för det var mitt första val men resten av familjen tyckte inte det var lika bra och sedan heter ju Obamas hund detta ! :-( men nu är vi där igen .

xx
Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annaplutten

Anna en göteborgska som bor i Tyresö utanför Stockholm sedan många år tillbaka

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela