annaplutten

Livet här och nu!

Tisdag!

Publicerad 2011-01-25 19:46:47 i Allmänt,

 

Willis tyckte att det var dax att vakna redan 05:45 i dag!!

Själv så tyckte jag att det var lite i tidigaste laget, vad hände med att vakan vi 7 tiden?

Så här löser husse dessa tidiga mornar :-)

 

 

När jag kom hem från jobbet så orkade han inte ens komma fram ur sin ”bur” och hälsa . Jag trodde verkligen att han skulle stå och hoppa på alla 4 vifta på svanden och bara vänta på att jag skulle börja gosa med honom. Men inte Willis inte han bryr sig inte ens att jag kommer hem!

Efter sen stund reste han sig upp och la sig under bordet och slocknade :-)

 

 

 

Undrar ju lite vad Tobbe gör med honom på dagarna för Willis är helt slut när jag kommer hem?

Jag kanske skall smyga runt här lite på dagarna och se vad han gör för tänk om Willis förväntar sig att jag skall göra likadant när jag är hemma med honom!!

 

Det var alles för i dag

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annaplutten

Anna en göteborgska som bor i Tyresö utanför Stockholm sedan många år tillbaka

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela