annaplutten

Livet här och nu!

I lördags,

Publicerad 2011-07-04 11:32:40 i Allmänt,

Var vi ute och testade våra nya vandrarkängor och ryggsäckar.

Självfallet var Willis med när vi var ute. Vi gick ca 6 km till en sjö och där tog vi lite lunch och badpaus . Vi valde inte riktigt den svalaste dagen för detta experiment ;-) men det det gick väldigt bra. Willis klarade värmen väldigt bra, bättre än mig!

Eftersom Willis kommer vara tvungen att vara kopplad i fjällen så lät vi honom vara kopplad första delen av den turen för att vänja sig vid kopplet. Vi har precis beställt ett nytt koppel och halsband från Mrkoppel som jag hoppas kommer nu i veckan. Det är Linda från Snötrollet som har rekommenderat detta till oss.

 

Skriver mer om kopplet när vi har fått hem det.

Idag skall jag ut och jaga regnkläder tänkte jag och eventuellt en guidebok om Grövelfjäll.

 

Vi hörs,

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annaplutten

Anna en göteborgska som bor i Tyresö utanför Stockholm sedan många år tillbaka

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela