annaplutten

Livet här och nu!

En helg försvinner så fort!

Publicerad 2011-03-13 15:26:37 i Allmänt,

Insåg att jag har inte skrivit något denna helgen ;-(

I går hade vi hundvakt på dagen för att kunna åka omkring och titta på bil, nu tror jag vi har hittat en bil som uppfyller alla våra krav, ja nästan ;-)

Denna bil är något över den prisklass som hade bestämt oss för men nu känns det rätt.

 

Efter middagen så gick jag och Willis ut  en ganska lång sväng och fortsatte med vår följsamhetsträning, jag gömde mig och han fick leta efter mig.

Jag fick mig många goa skratt när vi höll på med detta:-)

 

På vägen hem passerade vi där mina svärföräldrar och tant Svea bor Willlis svängde glatt in på deras uppgång till huset! Nu var det ju så att vi skulle inte hem till dem utan jag ville hem till min kopp te som skulle vänta på mig. Willis hade helt andra planer, han vägrade helt enkelt att gå hem tillsammans med mig.

Jag fick helt enkelt ge upp och ringa på så han fick heja på svärföräldrar och tant Svea. Efter detta var han nöjd och vi kunde fortsätta vår väg hem.

 

När vi kom hem så började Willis leka med sin nya leksaksgris som vi hade inhandlat i dag, såg hur gulligt ut som helst. Undrar ibland vad han tänker på när han leker så där?

 

I dag har vi miljötränat Willis lite, matte behövde ett par stövlar så då fick han följa med. Inte det roligaste han vet med det gick bra.

 

Känns som om det är vår i luften i dag trots det tråkiga vädret. Snön har börjat försvinna på vissa ställen, helt underbart längtar riktigt mycket nu tills våren kommer på riktigt!!

 

Vi kommer troligtvis inte höras i morgon för jag och Willis har kurs på kvällen så det blir inget bloggande förrän på tisdag.

 

Ha det

Anna

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annaplutten

Anna en göteborgska som bor i Tyresö utanför Stockholm sedan många år tillbaka

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela