annaplutten

Livet här och nu!

En seg liten valp och en trött matte,

Publicerad 2011-03-29 20:57:00 i Allmänt,

I dag har Willis haft en trött dag precis som sin matte ;-(

Det där med sommartid förstår jag inte. Känns som om jag har varit i Thailand och vänt på 24timmar. Svårt att tro att det är 1 timma som man/jag går upp tidigare.

 

Viktor gick ut med Willis på eftermiddagen så jag fick det stora nöjet att ta en bonus sväng med honom. Nu var han inte så villig att gå i början utan han ville mest ligga och gnaga på diverse pinnar och barkbitar.

 

Men efter en stund kom han igång så vi kunder gå på lite så jag fick röra på mig lite också :-)

Detta är ju den enda motionen som jag får nu för tiden, om man inte räknar yogan förstås.

 

Sitter just nu och dricker te och Willis ligger utanför Amandas rum och sover.

 

Vi hörs i morgon,

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annaplutten

Anna en göteborgska som bor i Tyresö utanför Stockholm sedan många år tillbaka

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela