annaplutten

Livet här och nu!

Följsamhet stod på schemat idag!

Publicerad 2011-03-09 20:41:53 i Allmänt,

I dag så hade jag riktig träningsrunda i skogen vi tränade på följsamhet genom att jag gömde mig och han letade efter mig ;-) Tränade också med leksak som jag kastade iväg bort från mig och väntade på att han skulle komma tillbaka till mig.

 

När jag hade kastat iväg leksaken så vände jag ryggen emot honom och gjorde ”lite” ljud och rörelser för att han skulle komma tillbaka till mig. Himla tur att ingen annan var i skogen när jag höll på med detta för då hade troligtvis den madrasserade bilen kommit och hämtat mig ;-)

 

Efter dessa lekar så var Willis helt övertygad att jag var den bästa matten någonsin för han höll sig runt omkring mig på resten av rundan.

 

När vi kom till sista bron så tittade han på mig som för att fråga om han fick gå ner till vattnet och jag tänkte varför inte?

 

På vägen tillbaka så klättrade Willis upp på en stubbe för att leta efter något så jag misstänker att husse brukar lägga en godis där men jag är inte säker, får inte glömma att fråga detta.

 

Nu skall jag sätta mig att fika efter en lång arbetsdag.

Vi hörs på fredag för i morgon blir det inget bloggande är hemma för sent för det ;-(

 

Ha det till dess

Anna

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annaplutten

Anna en göteborgska som bor i Tyresö utanför Stockholm sedan många år tillbaka

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela