annaplutten

Livet här och nu!

Onsdag vilken dag :-)

Publicerad 2011-03-02 20:40:11 i Allmänt,

I morse när jag gick till jobbet så insåg jag att det skulle bli en underbart vacker dag himlen var alldeles blå och solen var på väg upp :-)

Perfekt tänkte jag efter som jag skulle arbeta till 13 +kvällen i dag men så blev det tyvärr inte ;-)

Men Willis var ute och njöt av solen!

 

 

Nä det blev jobb ända tills solen gick ner ;-( inte för att det var ett tråkigt arbete att utföra men jag hade sett fram emot att vara ute i solen tillsammans med Willis.

 

Vid 5 tiden då var det  dax för att gå ut med Willis.

Willis letar verkligen snö nu när vi är ute så fort det finns barmark och snö så väljer han alltid snö att gå på !

 

Det var allt för idag,

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annaplutten

Anna en göteborgska som bor i Tyresö utanför Stockholm sedan många år tillbaka

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela