annaplutten

Livet här och nu!

Så himla skönt att det är fredag!

Publicerad 2011-03-04 20:08:36 i Allmänt,

Så fort jag kom hem satte jag på mig mina ”utekläder” och gick ut med Willis på 1,5 timmes promenad. Ett himla bra sätt att börja helgen på :-)

 

Insåg att Willis har ändrat sitt beteende gällande kottar han äter numera bark istället!!

Så det där med att döpa om honom till Kotte är uteslutet det får bli Bark i stället fast det är ju inte lika gulligt. Så med andra ord han får fortsätta heta Willis ;-)

I bland är det lite svårt att se var han håller hus någonstans, kan ni se?

Men sen kommer han farande igen och allt känns okej igen.

I morgon är det dax för valpkurs 1 del två.

Återkommer med rapport om hur det var i morgon eller det kanske får bli på söndag eftersom vi skall på Tea och Tottes kalas i morgon direkt efter valpkursen.

 

Ha en bra fredag kväll

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annaplutten

Anna en göteborgska som bor i Tyresö utanför Stockholm sedan många år tillbaka

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela