annaplutten

Livet här och nu!

Solen gick ner 17:30 !

Publicerad 2011-03-08 20:07:40 i Allmänt,

Helt underbart att gå ut när det fortfarande är ljust ute kl 17 :-)

Willis tränade följsamhet i dag och det gick bra när jag tog fram skinkan ;-)

Vi hade en jätte bra träning han gick vid sidan av mig och bara väntade på att få mera skinka.

Kanske inte helt korrekt men det fungerade.

Vi så jätte fina svanar nere vid Gammelström.'

 

Willis är väldigt nyfiken på vattnet så jag lät honom få gå ner och känna på det en liten stund.

 

När vi nästan var hemma så kom Morris en liten unghund som Willis tycker om att busa med så de fick leka en stund innan jag skulle in och steka pankisar och soppa.

 

Har precis laddat Ipoden med en ny ljudbok så nu är resan till jobbet räddad!

 

Vi hörs,

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annaplutten

Anna en göteborgska som bor i Tyresö utanför Stockholm sedan många år tillbaka

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela