annaplutten

Livet här och nu!

Träning eller bus!

Publicerad 2011-03-11 21:17:09 i Allmänt,

 

Jag började som vanligt vår promenad med att muta in Willis med lite godis ;-)

Sen så körde jag på, trodde jag!

Willis var inte alls inne på samma spår som jag i dag.

När jag kastade leksaken så sprang han glatt fram till den men sen så, ville han inte samma sak som jag.

Han kom glatt tillbaka till mig för att få godis men leksaken ville han inte lämna ifrån sig.

När jag gick fram för att hämta tillbaka den så sprang han glatt fram för att lägga en tass på den eller så sprang han iväg med den. Jag körde detta i onsdags och då gick det jätte bra men han hade väl helt enkelt inte lust idag.

 

Något som däremot har fungerat bra är följsamheten jag känner mig mycket säkrare när jag har Willis lös.

 

Eftersom vi fortfarande inte har lyckats hitta någon ”ny” bil så måste vi iväg och titta på bilar i morgon. Resultatet från det får ni i morgon.

 

Vi hörs i morgon,

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annaplutten

Anna en göteborgska som bor i Tyresö utanför Stockholm sedan många år tillbaka

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela