annaplutten

Livet här och nu!

Valpkurs 1 del 2 avklarad!

Publicerad 2011-03-06 16:14:04 i Allmänt,

I går hade vi en händelserik dag.

Först var vi på valpkurs ute i Åkersberga hos Helena, http://silversvansen.se/

 

Egentligen är det Amanda som går denna kursen min kurs börjar i morgon men eftersom Helena tycker det är helt ok att hela familjen går på valpkursen så har 3 av 4 i familjen Skog valt att gå på denna kurs.

 

Som vanligt har jag lärt mig massor inser nu att det är betydligt mera arbete med en hund än vad jag trodde från början men jag har också insett att det ger otroligt mycket tillbaka att få vara tillsammans med en hund också :-)

 

Här kommer lite bilder från kursen också.

Kunde inte låta blir att fota Willis pappa tycker ha är så himla fin!!

Han låg i bilen på tomten och tittade på när vi hade kurs.

Willis var framme och nosade ett par gånger .

 

Denna gången så gick det mycket bättre med Willis kullsyskon han lekte tillsammans med Love en lång stund!

Det var allt från kursen,

Efter kursen var vi på kalas hon familjen Larsson med därifrån finns det inga bilder men vi hade en väldigt trevlig kväll med god mat och trevligt sällskap! :-)

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annaplutten

Anna en göteborgska som bor i Tyresö utanför Stockholm sedan många år tillbaka

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela