annaplutten

Livet här och nu!

Willis hittade en riktigt äcklig b_ _s.

Publicerad 2011-03-30 21:15:54 i Allmänt,

I dag när vi skulle gå ut på eftermiddagen så hade vi till och börja med en riktigt bra promenad.

Men precis innan vi skulle gå ut från skogen så stack han bara iväg rätt in i skogen.

Stod och väntade ett par minuter men han kom inte tillbaka så jag började kolla runt vad han höll på med. Hittade honom med huvudet djupt ner i marken, trodde först att han hade hittat något djur men icke. Willis hade hittat en enorm människobajs som han stod och slickade i sig, trodde jag skull kräkas fy vad äckligt. Willis såg helt överlycklig ut han var orange/brun i hela nyllet ;-(

Det var bara att sätta fart hem så jag kunde tvätta av honom, hade ju inte lust att ta in en bajsig hund i huset. Till saken hörde att jag var ganska stressad eftersom jag skulle gå på och arbeta med mitt kvälls jobb. Willis hade dock ingen brådska ;-)

Fick hem honom tillslut och fick tvättat av honom inget som han tyckte var jätte kul men det gick överförväntan.

Kunde logga på och jobba 30 minuter sent men hann med vad jag skulle ändå :-)

 

Det var alles vi hörs,

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annaplutten

Anna en göteborgska som bor i Tyresö utanför Stockholm sedan många år tillbaka

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela