annaplutten

Livet här och nu!

Lördagsmiddag!

Publicerad 2012-08-04 19:37:25 i

I dag tänkte jag använda en del av de fina grönsakerna från Årstiderna. Till förrätt blev det tunnt hyvlade polkabetor med citron, olivolja, honung, valnötter samt lite samt och peppar , blev väldigt gott måste jag säga :-) Till ,"varmrätt " gjorde jag en sallad på groddar linser, persilja, tomater, rödlök, ruccolasallad och lite olivolja, citron , salt peppar och oregano , mums Bifogar även en bild på detta Som vanligt var kvalitén alldeles utmärkt på grönsakerna . Till detta drack jag ett glas. Rödvin :-(! Ha en bra kväll Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annaplutten

Anna en göteborgska som bor i Tyresö utanför Stockholm sedan många år tillbaka

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela